بازار طب

بازار طب

بازار طب

بازار طب

کرم ضد ترک پوست استریا اوستین

کرم ضد ترک پوست استریا اوستین | کرم رفع استریا | کرم رفع ترک پوست

 

 

استریا به خطوط خرچنگی شکل که معمولا به رنگ سفید متمایل به نقره‌ای یا صدفی می‌باشند که پس از زایمان ، بعد از چاقی و لاغری زیاد یا مصرف بیش از حد کورتون در سنین بالای ۳۵ سال معمولا پشت زانو، کشاله ران و بازوها دیده می‌شوند.

کرم استریا، لایه‌بردار، ترمیم کننده، پیشگیری کننده و درمان‌کننده استریا و سفت کننده پوست می‌باشد.

کرم استریا اوستین که مواد آن با تحقیق زیاد توسط محققین شرکت بیوسان دارو انتخاب شده یک محصول منحصر به فرد و غنی در بازار می باشد.
این کرم با رساندن مواد مغذی، ضدالتهاب و ترمیم کننده به حفظ شادابی و جوانی پوست صورت و بدن کمک کرده و از پیری زودرس و خطوط استرچ مارک جلوگیری و به درمان آنها نیز کمک می‌کند.
استرس‌های محیطی، اشعه ماورابنفش، حمله‌ی رادیکال‌های آزاد و غیره باعث از بین رفتن ساختارهای مولکولی پوست شده و در نهایت موجب پدید آمدن چین و چروک ها و نشانه های پیری و خشک شدن پوست می‌شود.
از آنجایی که این کرم در سطح سلولی فعالیت می‌کنند به کمک فاکتورهای طبیعی و ارگانیک... سلامت، شادابی و جوانی پوست را تامین میکند.
 این محصول حاوی آنتی اکسیدان های گیاهی می باشد که از حمله رادیکال های آزاد به سلول ها جلوگیری می کند و به کمک بیش از ۱۰ نوع فاکتورهای طبیعی و گیاهی، پروسه جوانسازی و بازگرداندن طراوت و شادابی پوست را انجام می دهد.


مزایای کرم استریا اوستین در کنار سایر برندهای موجود در دنیا
۱- استفاده همزمان از چندین اکتیو معتبر و مجاز شناخته شده جدید از تولیدکننگان معتبر امریکایی و اروپایی، مانند رجیستریل و داروتوساید که هر یک از این اکتیوها دارای مطالعات بالینی با نتایج بسیار عالی و موثر در پیشگیری و درمان استریاهای صورتی و سفید میباشند.
استفاده همزمان از این دو اکتیو در کنار یکدیگر به اثربخشی هر یک از آنها افزوده و باعث تکمیل پروسه درمان و پیشگیری میشود. اغلب برندها از یکی از این دو اکتیو استفاده کرده و استفاده همزمان از آنها از مزایای منحصر بفرد کرم استریا اوستین میباشد.

۲-استفاده از علم گیاه پزشکی و طب سنتی که همان روغنهای تخصصی و عصاره های بکار رفته در طب سنتی است که برای پیشگیری و درمان استریا و بهبود قوام پوست و بازگشت جوانی و سلامت دوباره به پوست میباشد.
تلفیق تکنولوژی روز دنیا و طب سنتی، کمک شایانی به اثربخشی فراورده استریا کرده است و خود این نکته نیز باز هم از مزایای کرم استریا اوستین است.

۳- استفاده از اکتیو ویتامین ب۱۲، جهت بازسازی رنگدانه های پوست و کمک به بازگشت رنگ طبیعی پوست بدن. این اکتیو در کرمهای کاملا تخصصی درمانی در آمریکا و اروپا به منظور درمان رنکدانه های پوست بکار میرود و در کرمها و محصولات زیبایی، بسیار جدید بوده و از ابتکارات فرمولاسیون برند اوستین میباشد.

۴- استفاده از پایه روغن زیتون طبیعی به جای پارافین که جزء رایجی از پایه کرم‌ها در اکثر برندها حتی برندهای گران و تخصصی است. قابل ذکر است که در هیچیک از محصولات برند اوستین، به هیچ عنوان از پارافین استفاده نشده است و تمامی روغنهای بکار رفته، گیاهی بوده و مطابق با پروتکل طب سنتی، در کارخانه های اروپایی و مطابق با GMP اروپا و آمریکا تولید شده است.
 

شاخصه مهم این کرم Oil Free بودن آن است، در حقیقت میزان روغن طبیعی استفاده شده، زیر ۱۵٪ و فاقد پارافین می‌باشد.

بدون آلرژی و حساسیت.

ترپنوئیدهای موجود در این ترکیبات، عوامل موثر در پیشگیری و درمان استریا، بازسازی بافت همبند و بهبود ساختار و عملکرد لایه‌های پوستی می‌باشند.

در پایه کرم استریا از اکتیو‌های روز دنیا استفاده شده، بنابراین سریع جذب پوست شده و احساس داغی و عرق کردن ناشی از مصرف کرم را ندارد.

جهت افزایش تاثیرگذاری بیش از ۹۰٪ پیشنهاد می‌گردد همزمان با مصرف کرم استریا از دستگاه هایفو یا RF استفاده شود.

هر کدام از اکتیوهای منحصر به فرد این کرم (داراتوزاید و رجیستریل) بین ۲۵ الی ۳۰ درصد طول، عرض و عمق ترک را بهبود بخشیده و آن را کمرنگ می‌نماید.

داراتوزاید، سفت کننده پوست می‌باشد که در جنگ چین باستان به عنوان ترمیم کننده زخم‌ها استفاده می‌شده و باعث ساخت سریع سلول‌های همبند و پروتئین در بدن می‌شود.

رجیستریل، مانع تکثیر بیشتر ترک‌ شده و خاصیت ضدالتهابی و پیشگیری کننده دارد و از عصاره گیاهان سنتسلا و لوناتوس گرفته می‌شود.

 

اکتیو‌های موجود

نام اکتیو

تاثیر اکتیو

بهارنارنج

(Neroli Extracts)

ترمیم کننده و ضد التهاب

اسطو خودوس

(Lavand)

ترمیم کننده و سفت کننده

بادام

(Almond)

منبع غنی ویتامین E
کمک به درمان آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سر سیاه
کاهنده چین و چروک و خطوط ریز صورت

رجیستریل

(Registril)

ماده سازنده پروتئین‌های جوان کننده پوست

داراتوزاید

(Darutoside)

جلوگیری از افتادگی پوست

سفت کننده پوست

۱۰-۱۵ سال پوست را جوان می‌نماید

 

 

فواید کرم استریا بدن و سفت کننده پوست صورت و گردن اوستین:

  • افزایش استحکام و قوام پوست در مدت یک ماه، بیش از ۶۰ درصد
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست
  • محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد، عوامل التهاب زای محیطی و داخلی با کمک انواع اکتیوها و عصاره ها و عوامل طبیعی ضدالتهابی و ترمیم کننده موجود در خود.
  • تولید کلاژن و الاستین با استفاده از فاکتورهای موجود در کرم.
  • کاهش و کمرنگ کردن خطوط و ترک های پوستی، یکنواخت کردن رنگ پوست در استریاهای سفید و صورتی بدن، همچنین بدلیل دارا بودن ویتامین ب۱۲ کمک به تنظیم پخش و کارایی رنگدانه های پوستی.
  • افزایش استحکام و حالت ارتجاعی پوست
  • کاهش خطوط چاقی و لاغری، صاف و یکنواخت کردن پوست بیش از ۶۰% در مدت ۲ ماه استفاده.

 

دوره مصرف:

دو ماه اول هر روز، بعد از دو ماه هفته‌ای ۲ الی ۳ بار برای مراقبت.

 

زمان مصرف:

غروب (ساعت ۲۰ الی ۲۱)

 

نکات قابل توجه:

برای صورت و گردن روزی یک بار.

حداقل ۲ساعت بعد از کرم ضد چروک اوستین استفاده شود.

برای بدن روزی ۳ بار بعد از شست و شوی موضع، تا ۳۰ دقیقه بعد از استفاده از تماس با لباس جلوگیری شود.

مصرف این فرآورده پس از انجام موزدائی و جوانسازی پوست با لیزر، باعث افزایش اثر درمانی آن می‌شود.

مناسب برای افراد بالای ۲۵ سال.

 

در صورت عدم نتیجه و تاثیر بر روی پوست، میتوانید با تماس با ما، محصول را عودت داده و مبلغ پرداختی را به صورت کامل دریافت نمائید!

 

 

تاثیرات کرم استریا اوستین بر روی پوست مصرف کنندگان:

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.